Keresés
Főmenü
Tanulmányok
Legnépszerűbbek
Legfrissebbek
- Zöld Nap - Green Magma
- Az árpafű-lé jótékony hatása az egészségre
- Green Magma italpor árpafűből
- PH-csoda? Lúgosítás? Csodaszer?
- Mi is a pH? Mi az igazi szerepe?
- Méregtelenítés, avagy a szamuráj kardja
- Az elsavasodás biokémiája
- SuperGreens
- Zöld italok
- Klorofill csepp
- Green Magma és a sport
- Megdöbbentő valóság
- Lúgosítás
- An apple a day keeps the doctor away
- Zöld Nap - Green Magma
- Az árpafű-lé jótékony hatása az egészségre
- Green Magma italpor árpafűből
- PH-csoda? Lúgosítás? Csodaszer?
- Mi is a pH? Mi az igazi szerepe?
- Méregtelenítés, avagy a szamuráj kardja
- Az elsavasodás biokémiája
- SuperGreens
- Zöld italok
- Klorofill csepp
- Green Magma és a sport
- Megdöbbentő valóság
- Lúgosítás
- An apple a day keeps the doctor away
An apple a day keeps the doctor away
- 2009.06.01 - 12:18
Szól az angol közmondás, melynek magyar fordítása: Minden nap egy alma, az orvost távol tartja.
Sokáig valami hasonló elképzelés volt a köztudatban az Aszpirinről is, mely csodaszernek számított, hiszen számos betegségben lehetett alkalmazni.
A legújabb kutatások azonban arra figyelmeztetnek, hogy az aszpirin szedése (szívroham megelőzése céljából) egészségesekben többet árt, mint használ. Egy tanulmány kimutatta ugyanis, hogy az aszpirin rendszeres szedése csökkenti ugyan a nem halálos kimenetelű szívinfarktusok számát, ugyanakkor 1/3-ával növeli a belső vérzések valószínűségét.
A gyógyszer gyárak évek óta sikertelenül próbálkoztak egy olyan gyógyszerkombináció elkészítésével, ami valamennyi rizikófaktorra egyszerre hat (koleszterin csökkentő, vérlemezke funkció gátló, vérnyomás csökkentő, stb.).
A készítményt Polypill-nek nevezték el, melynek legfőbb komponense az Aszpirin volt. A tabletta fő célja az lett volna, hogy megelőzze az infarktust és a stroke-ot azoknál, akik még nem betegek, és a veszélyeztetett korosztály (férfiaknál 48 év, nőknél 57 év fölött) automatikusan, rendszeresen szedje. A Polypill segítségével ez könnyedén és olcsón megoldható lett volna.

A híres Lancet orvosi folyóiratban megjelent tanulmány azonban azt találta, hogy azoknál az egészséges embereknél, akik rendszeresen aszpirint fogyasztottak a szívinfarktus és stroke kockázata 12%-kal csökkent, azonban a belső vérzések kockázata 1/3-dal nőtt.
Ez azt jelent, hogy 10 000 emberből megelőztek 5 nem halálos infarktust azon az áron, hogy a kezelés okozott egy stroke-ot és 3 gyomorvérzést.
Ez minden, csak nem pozitív mérleg.
Primer prevencióban tehát az aszpirin inkább káros, mint hasznos összhatását tekintve.
Szekunder prevencióban (akiknek már volt infarktusuk vagy stroke-juk) azonban a helyzet más, mert ebben a csoportban az újabb infarktus 7-10-szerese a primer prevenciós csoporthoz képest, és az ismétlődő stroke-ok gyakorisága még ennél is magasabb. Ezért ott már az aszpirin haszna felülmúlja a mellékhatásokból eredő negatív mellékhatásokat.
Komment
Aki tehát sem stroke, sem infarktus betegségben nem szenved, továbbra is marad megelőzésként az alacsony só fogyasztás, a mediterrán diéta, az Omega 3-6-9 kapszula, a SuperGreens gyógyital, a Green Magma árpacsíra lé, valamint a dohányzás kerülése, napi 40 perc séta, és az elhízás megelőzése.
Omega 3-6-9 - Omega 3-6-9
SuperGreens - SuperGreens
Green Magma - Green Magma
Folyékony klorofill - Folyékony klorofill
Cimkék: Green Magma, klorofill, lúgosítás, Mega Greens, pH-csoda, savtalanítás, SuperGreens, zöld italok
A legújabb kutatások azonban arra figyelmeztetnek, hogy az aszpirin szedése (szívroham megelőzése céljából) egészségesekben többet árt, mint használ. Egy tanulmány kimutatta ugyanis, hogy az aszpirin rendszeres szedése csökkenti ugyan a nem halálos kimenetelű szívinfarktusok számát, ugyanakkor 1/3-ával növeli a belső vérzések valószínűségét.
A gyógyszer gyárak évek óta sikertelenül próbálkoztak egy olyan gyógyszerkombináció elkészítésével, ami valamennyi rizikófaktorra egyszerre hat (koleszterin csökkentő, vérlemezke funkció gátló, vérnyomás csökkentő, stb.).
A készítményt Polypill-nek nevezték el, melynek legfőbb komponense az Aszpirin volt. A tabletta fő célja az lett volna, hogy megelőzze az infarktust és a stroke-ot azoknál, akik még nem betegek, és a veszélyeztetett korosztály (férfiaknál 48 év, nőknél 57 év fölött) automatikusan, rendszeresen szedje. A Polypill segítségével ez könnyedén és olcsón megoldható lett volna.

A híres Lancet orvosi folyóiratban megjelent tanulmány azonban azt találta, hogy azoknál az egészséges embereknél, akik rendszeresen aszpirint fogyasztottak a szívinfarktus és stroke kockázata 12%-kal csökkent, azonban a belső vérzések kockázata 1/3-dal nőtt.
Ez azt jelent, hogy 10 000 emberből megelőztek 5 nem halálos infarktust azon az áron, hogy a kezelés okozott egy stroke-ot és 3 gyomorvérzést.
Ez minden, csak nem pozitív mérleg.
Primer prevencióban tehát az aszpirin inkább káros, mint hasznos összhatását tekintve.
Szekunder prevencióban (akiknek már volt infarktusuk vagy stroke-juk) azonban a helyzet más, mert ebben a csoportban az újabb infarktus 7-10-szerese a primer prevenciós csoporthoz képest, és az ismétlődő stroke-ok gyakorisága még ennél is magasabb. Ezért ott már az aszpirin haszna felülmúlja a mellékhatásokból eredő negatív mellékhatásokat.
Komment
Aki tehát sem stroke, sem infarktus betegségben nem szenved, továbbra is marad megelőzésként az alacsony só fogyasztás, a mediterrán diéta, az Omega 3-6-9 kapszula, a SuperGreens gyógyital, a Green Magma árpacsíra lé, valamint a dohányzás kerülése, napi 40 perc séta, és az elhízás megelőzése.
Omega 3-6-9 - Omega 3-6-9
SuperGreens - SuperGreens
Green Magma - Green Magma
Folyékony klorofill - Folyékony klorofill
Cimkék: Green Magma, klorofill, lúgosítás, Mega Greens, pH-csoda, savtalanítás, SuperGreens, zöld italok
Copyright PH-Product Hungary Kft. © 2010 Minden jog fenntartva!
dr. Tihanyi László - Innerlight - dr. Tihanyi László webáruháza
Powered by Lightning Webdev
dr. Tihanyi László - Innerlight - dr. Tihanyi László webáruháza
Powered by Lightning Webdev
Hírlevél
Iratkozzon fel értékes információkat tartalmazó, ingyenes hírlevelemre!
Az oldal tartalma röviden és kulcsszavakban
Cimkék Különösen ajánlom a következő cikkeimet
Kommentek
Archívum
A cukorbetegség oka 90%-ban az elhízás. A cukorbeteg diéta részét képezi a lúgosítás, méregtelenítés, egészséges életmód. Normál testsúly mellett kevesebb inzulin kell a szervezetnek az ideális vércukorszint eléréséhez. A fogyókúra jótékony hatása ebben is megmutatkozik. A lúgosító fogyás ebben nyújthat segítséget a lúgosító ételek és lúgosító italok segítségével.
Cimkék Különösen ajánlom a következő cikkeimet
- Szél Judit: Tisztelt Doktor Úr !A férjem két éve ...
- Ildikó: Kedves Dr.Úr Azzal a kérdésel fordulnék ...
- Bernadett: T.Dr.Úr!Másfél hónapja iszom a super ...
- Ottlakán Jánosné: Tisztelt Doktor Úr !Egy éve ...
- Kőszeg Tiborné: Bocsánat az előző levélből ...
- Kőszeg tiborné: Tisztelt Doktor!Az össz cukor 6,oo ...
- V.Ankó: Tisztelt Doktor úr!Szeretnék segítséget ...
- 2010 Június (1)
- 2010 Május (1)
- 2010 Április (3)
- 2010 Március (4)
- 2010 Február (5)
- 2010 Január (1)
- 2009 December (1)
- 2009 November (2)
- 2009 Október (1)
- 2009 Szeptember (3)
- 2009 Augusztus (2)
- 2009 Július (3)
- 2009 Június (5)
- 2009 Május (10)





